سرگرمی-جک-اس ام اس-عکس
  » داستان کوتاه و جالب

  » جک.اس ام اس جدید. عـکس های متنوع. مطالب جالب
موضوعات مطالب
» اس ام اس روز
» اس ام اس عاشقانه- سر کاری- خنده دار
» دانلود
» عکس
» عکس
» اس ام اس sms
» عکسهای بازیگران
» نیکی کریمی
» بهرام رادان
» الناز شاکردوست
» نیوشا ضیغمی
» حامد کمیلی
» سحر قریشی
» مهناز افشار
» لیلا اوتادی
» محمدرضاگلزار
» مهراوه شریفی نیا
» سیاوش خیرابی
» شاهرخ استخری
» گلشیفته فراهانی
» الهام حمیدی
» حمید گودرزی
» بهنوش طباطبایی
» امین حیایی
» روناک یونسی
» سروش گودرزی
» بهنوش بختیاری
» مصطفی زمانی
» باران کوثری
» ترانه علیدوستی
» شهاب حسینی
» شبنم قلی خانی
» بهاره افشاری
» کامبیز دیرباز
» آشا محرابی
» افسانه پاکرو
» نفیسه روشن
» محمد رضا فروتن
» لیندا کیانی
» طناز طباطبایی
» هانیه توسلی
» حسام نواب صفوی
» هدیه تهرانی
» زیبا بروفه
» پوریا پور سرخ
» لیلا بلوکات
» ماه چهره خلیلی
» لاله اسکندری
» رعنا آزادی ور
» بیتا بادران
» علی صادقی
» جواد رضویان
» عاطفه نوری
» آناهیتا نعمتی
» تینا آخوند تبار
» عکسهای عاشقانه
» عکسهای جالب
» عکسهای پس زمینه
» جکهای جدید
» اس ام اس
» اس ام اس عاشقانه
» اس ام اس خنده دار
» اس ام اس مناسبتی
» اس ام اس سرکاری
» مطالب جالب
» عکسهای خوانندگان
» لیلا فروهر
» نانسی عجرم
» هیفا وهبی
» جنیفر لوپز
» بریتنی اسپرز
» محسن یگانه
» ابرو گندش
» شکیرا
» شادمهر عقیلی
» نوال الزغبی
» گوگوش
» احسان خواجه امیری
» عکسهای منظره و طبیعت
» ترول
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 58
بازدید ماه : 477
بازدید کل : 119528
تعداد مطالب : 123
تعداد نظرات : 246
تعداد آنلاین : 2

طراح قالب

Template By: NazTarin.Com


درباره وبلاگ
پيوند هاي روزانه
آرشيو مطالب
لينك دوستان

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

» جوک خنده دار
» سایت عکس و تصاویر جدید
» جوک جدید و باحال
» اندرويد سبز
» وبلاگ تخصصي htc wildfire-s
» راین دانلود
» World Of Peace
» بارانی از دانلود در راین دانلود raindownload
» STOPغیرمذهبی هاوارد نشوندSTOP
» سرگرمی
» هر آهنگی که بخوای واست میاریم!!!!
» بزرگترین گالری عکس خفن ایرانی
» سايت دانلود و آموزش
» خانه ی سرگرمی
» فروشگاه پارسیان
» !!! جدیدترین و بهترین موزیکها !!!
»  افزایش بازدید کننده
» دلتنگی های من
» عکسهای خوشگل و آهنگهای باحال
»  تبادل لینک
»  تالار رهپویان ولایت
»  هرچی می خوای برای دانلود
» ////کلیپ های اونجوری////
» سایت بزرگ تك محفل
» زود فود
» بیا تو پیکس
»  چت روم بیراهی :چت فارسی,چت ایرانی
» ((::کتیبه::))
»  تبادل لینک اتوماتیک و هوشمند
» آی واز
» پا برهنه
» سرگرمی-عکس-موزیک روز-مطالب جالب
» برای همه
» شبهای زنده
» دختر و پسرا
» زنگ تفریح
» بازار ملی ایران-سایت خرید و فروش اینترنتی
»  سیستم تبادل لینک
» تبادل لینک
» (AbAy3X FaZe + (fUn
» clip mobile
» آریا پاتوق
» افزایش بازدید واقعی وبلاگ
» مشکل گشا
» به روز رسانی NOD 32
» تبادل لینک
» وبسایت در جستجوی پدر و لیتزی
» سیب سرخ
» ღ•*•ღدنیای ماღ•*•ღ
» جدید ترین اخبار کشتی کج
» همه چی
» سرگرمی از هر نظر
» وبلاگ یه دختر شیطون
» به رنگ زندگی
» به روزترین وبلاگ ایرانی
» عکس-عکس-عکس
» هرچی بخوای داره
» قلب شکسته من
» داستانهای من
» طنز برتر
» دانلود کده بازی و فیلم و .....
» دانلود رایگان همه چی
» سخن با تو گویم !!!
» بهنام 2012
» لوکس دانلود
» كسب و كار اينترنتي قانوني
»  DOWNLOADBLOG
» دانلود موزیک و فیلم
» کلبه شادی
» یوزر نیم و پسورد نود 32
» کیت اگزوز
» زنون قوی
» چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرگرمی و آدرس behshahrnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





» داستان کوتاه و جالب

جـــاده 
یک بنده خدایی ، کنار اقیانوس قدم میزد و زیر لب ، دعایی را هم زمزمه میکرد .
نگاهى به آسمان آبى و دریاى لاجوردین و ساحل طلایى انداخت و گفت: - خدایا ! میشود تنها آرزوى مرا بر آورده کنى ؟
ناگاه ، ابرى سیاه ، آ سمان را پوشاند و رعد و برقى در گرفت و در هیاهوى رعد و برق ، صدایى از عرش اعلى بگوش رسید که میگفت : چه آرزویى دارى اى بنده ى محبوب من ؟

مرد ، سرش را به آسمان بلند کرد و ترسان و لرزان گفت : - اى خداى کریم ! از تو مى خواهم جاده اى بین کالیفرنیا و هاوایی بسازى تا هر وقت دلم خواست در این جاده رانندگى کنم !!
از جانب خداى متعال ندا آمد که : - اى بنده ى من ! من ترا بخاطر وفادارى ات بسیار دوست میدارم و مى توانم خواهش ترا بر آورده کنم ، اما ، هیچ میدانى انجام تقاضاى تو چقدر دشوار است ؟ هیچ میدانى که باید ته اقیانوس آرام را آسفالت کنم ؟ هیچ میدانى چقدر آهن و سیمان و فولاد باید مصرف شود ؟ . من همه ى اینها را مى توانم انجام بدهم، اما ، آیا نمى توانى آرزوى دیگرى بکنى ؟
مرد ، مدتى به فکر فرو رفت ، آنگاه گفت : - اى خداى من ! من از کار زنان سر در نمى آورم ! میشود بمن بفهمانى که زنان چرا مى گریند ؟ میشود به من بفهمانى احساس درونى شان چیست ؟ اصلا میشود به من یاد بدهى که چگونه مى توان زنان را خوشحال کرد؟

صدایی از جانب باریتعالى آمد که : اى بنده من ! آن جاده اى را که خواسته اى ، دو باندى باشد یا چهار باندى ؟؟

....................................................................

ترس

وقتی من به دنیا اومدم پدرم ۳۰ سالش بود یعنی سنش ۳۰ برابر من بود. وقتی من ۲ ساله شدم پدرم ۳۲ ساله شد یعنی ۱۶ برابر من. وقتی من ۳ ساله شدم پدرم ۳۳ ساله شد یعنی ۱۱ برابر من. وقتی من ۵ ساله شدم پدرم ۳۵ ساله شد یعنی ۷ برابر من. وقتی من ۱۰ ساله شدم پدرم ۴۰ ساله شد یعنی ۴ برابر من. وقتی من ۱۵ ساله شدم پدرم ۴۵ ساله شد یعنی ۳ برابر من. وقتی من ۳۰ ساله شدم پدرم ۶۰ ساله شد یعنی ۲ برابر من. می‌ترسم اگه همینطور ادامه بدم از پدرم بزرگتر بشم!!!!!

.................................................

سخنرانی

از یک استاد سخنور دعوت بعمل آمد که  در جمع مدیران ارشد یک سازمان ایراد سخن نماید .
محور سخنرانی  در خصوص مسائل انگیزشی و چگونگی ارتقاء سطح روحیه  کارکنان دور میزد  
استاد شروع به سخن نمود و پس از مدتی که  توجه حضار کاملا به گفته هایش جلب شده بود ، چنین گفت :
آری دوستان ، من بهترین سالهای زندگی را در آغوش زنی گذراندم که همسرم نبود !!!
ناگهان سکوت شوک برانگیزی جمع حضار را فرا گرفت !
استاد وقتی تعجب آنان را دید ، پس از کمی مکث ادامه داد : آن زن ،  مادرم بود !
حاضران شروع به خندیدن کردند و استاد سخنان خود را ادامه داد ...

تقریبا یک هفته از آن قضیه سپری گشت تا اینکه یکی از مدیران ارشد همان سازمان به همراه همسرش به یک میهمانی نیمه رسمی دعوت شد . آن مدیر از جمله افراد پرکار و تلاشگر سازمان بود که همیشه خدا سرش شلوغ بود ...
او خواست که خودی نشان داده  و در جمع دوستان و آشنایان با بازگو کردن همان لطیفه ، محفل را بیشتر گرم  کند .  لذا با صدای بلند گفت : آری ، من بهترین سالهای زندگی خود را در آغوش زنی گذرانده ام که همسرم نبود !
همانطوری که انتظار میرفت سکوت توام با شک همه را فرا گرفت و طبیعتا همسرش نیز در اوج خشم و حسادت بسر میبرد .
مدیر که  وقت را مناسب میدید ،‌ خواست لطیفه را ادامه دهد ، اما از بد حادثه ، چیزی به خاطرش نیامد و هرچه زمان گذشت ، سوءظن میهمانان نسبت به او بیشتر شد ، تا اینکه  بناچار گفت : راستش دوستان ، هر چی فکر میکنم ، نمیتونم بخاطر بیارم آن خانم کی بود ؟!!

.........................................................

خواهر زن

من خیلی خوشحال بودم… من و نامزدم قرار ازدواجمون رو گذاشته بودیم… والدینم خیلی کمکم کردند… دوستانم خیلی تشویقم کردند و نامزدم هم دختر فوق العاده ای بود…

فقط یه چیز من رو یه کم نگران می کرد و اون هم خواهر نامزدم بود… اون دختر باحال ، زیبا و جذابی بود که گاهی اوقات بی پروا با من شوخی های ناجوری می کرد و باعث می شد که من احساس راحتی نداشته باشم…

یه روز خواهر نامزدم با من تماس گرفت و از من خواست که برم خونه شون برای انتخاب مدعوین عروسی…
سوار ماشینم شدم و وقتی رفتم اونجا اون تنها بود و بلافاصله رک و راست به من گفت: اگه همین الان ۵۰۰ هزار تومن به من بدی بعدش حاضرم با تو …………….!

من شوکه شده بودم و نمی تونستم حرف بزنم…

اون گفت: من میرم توی اتاق خواب و اگه تو مایل به این کار هستی بیا پیشم…

وقتی که داشت از پله ها بالا می رفت من بهش خیره شده بودم و بعد از رفتنش چند دقیقه ایستادم و بعد به طرف در ساختمون برگشتم و از خونه خارج شدم…

یهو با چهرهء نامزدم و چشمهای اشک آلود پدر نامزدم مواجه شدم! پدر نامزدم من رو در آغوش گرفت و گفت: تو از امتحان ما موفق بیرون اومدی… ما خیلی خوشحالیم که چنین دامادی داریم… ما هیچکس بهتر از تو نمی تونستیم برای دخترمون پیدا کنیم… به خانوادهء ما خوش اومدی!

نتیجه اخلاقی: همیشه کیف پولتونو تو ماشین جا بزارین!!!!!!!


نظرات شما عزیزان:

ابوالفضل
ساعت21:29---13 آبان 1389
سلام.جالب بود.مرثی از مطلب جالبتون.به ما هم سر بزن.بای تا های

for everyone
ساعت15:21---13 آبان 1389
salam vebeton ali bod man shomaro be che esmi belinkam?

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





» عناوين آخرين مطالب ارسالي